sιтι нαנαя zαιηυ∂∂ιη;


Disclaimer


"SHINee is back"
Hello! Welcome to my blog. I don't know what to wrote here, so I wrote this bunch of crap. My nickname is JJ. Stands for Jaja. I'm a 2012 PMR victim. Pray me for 8As. Amin.


iTweetCrap


Request Form
Thursday, March 17, 2011 | Written by : Jaja | 0 comments

Yaww ! Hajar bnyk terima soalan2 korang daripade FB, shoutbox and formspring Hajar. 

Hajar nak mudahkan keje, Hajar buadlahh 1 request form neyy spaye senang korang nak tnye Hajar soalan macam2 yee tak ?

Soalan Tutorial Blog SAHAJA okayy ! Personal taa bole ! Haha

Tapi, don't worry. Hajar still using formspring, facebook and shoubox as tmpt pertnyaan. Tapi, better korang tules kt sini jek lahh yee ?

Ade sebarang pertanyaan just tnye di sini. Thanks sayangg :D






Name:




URL Blog:




Request:










This online form was provided by Freedback.

Labels:


Older Post » | Newer Post «


Home Follow Click