sιтι нαנαя zαιηυ∂∂ιη;


Disclaimer


"SHINee is back"
Hello! Welcome to my blog. I don't know what to wrote here, so I wrote this bunch of crap. My nickname is JJ. Stands for Jaja. I'm a 2012 PMR victim. Pray me for 8As. Amin.


iTweetCrap


Blockquote Hover
Monday, May 30, 2011 | Written by : Jaja | 7 comments

Annyeong, chingu :)

Tuto ini direquest oleh Aica. Jom kte buad same-same >:D

1. Design --> Edit HTML--> Tic Expand widget template
2. Tekan CTRL+F then carik code nehh : .post blockquote {
3. Code yang kat bawah dy tuhh, korang gantikan dgn code kat bawah nehh :

background-color: #FBEFEF;
border:1px solid #F78181;
padding: 5px;
}
.post blockquote:hover {
background-image:url(URL ICON KECIL ANDA);
background-position:bottom right;
background-repeat:no-repeat;
}

4. Save !

Pss, yang warne merah tuhh korang gantikan dgn url icon korang sendiri. Then yg biru tuhh korang tukar dgn color yg korang nak, okayy? Oyeahh, credit goes to Putryy comel :3

Okayy, nty Jaja smbung buad tuto. Skrg nk duduk depan tv and tgk bof. Lepas tuhh nak tukar layout blog XD



Older Post » | Newer Post «


Home Follow Click